Ένας Ζαγοράκης θα μας σώσει…;

Έχω πλέον βαρεθεί κάθε φορά που ο ΠΑΟΚ αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα να την πέφτουν όλοι στον Ζαγοράκη ,για να βγάλει το φίδι από την τρύπα. Και στο παρελθόν ,πολλές φορές έχει γίνει λόγος για να αναλάβει στον δικέφαλο του Βορρά ,ο Ζαγόρ χρέη προέδρου. Η ανοησία δηλαδή σε αυτό τον τόπο δεν έχει τελειωμό και όρια. Πρώτα από όλα είναι λογικό ότι αν μπει ο Ζαγοράκης μπροστά , κάποιος πρέπει να είναι από πίσω σωστά; Γιατί μην μου πείτε ότι ο Τεό έχει τα "γκαφρά", για να ξελασπώσει από μόνος τους τον ΠΑΟΚ. Καλά λοιπόν το πάμε μέχρι εδώ.
Και αναρωτιέμαι τώρα εγώ, ποιος είναι αυτός ο μάγκας που ακούγεται ότι μόλις αναλάβει ο Ζαγόρ θα χώσει από πίσω 10 εκατομμύρια ευρώ; Που ήταν κρυμμένος τόσο καιρό αυτός ο σωτήρας ; Τι περιμένει δηλαδή να μπει ο Ζαγόρ μπροστά για να μην φάει αυτός το ξύλο, όταν θα του την πέφτουν οι φίλοι μου τα ΠΑΟΚια γιατί θα χρωστάει δεξιά και αριστερά; Μήπως λοιπόν ήρθε η ώρα να ξυπνήσουμε; Ο ΠΑΟΚ πήρε ένα δάνειο τις προηγούμενες ημέρες ,δώρο από την ελληνική κυβέρνηση, τώρα πέφτει ,και καλά από έγκυρες πηγές ,στο τραπέζι το σενάριο ότι ο Ζαγόρ πάει για πρόεδρος και από πίσω έρχονται οι φραγκάτοι. Λίγο ύποπτα ρε καρντάσιδες μου κάνουν όλα αυτά… Λίγο εκλογές μου μυρίζουν …. Μπα ιδέα μου θα είναι, θα μου πέσε βαρύς ο μουσακάς! Και επανέρχομαι στις έγκυρες πηγές των «συναδέλφων» που αναφέρουν ότι θα έχουμε ραγδαίες εξελίξεις από Δευτέρα κιόλας… Γιατί οι δικές μου πηγές λένε ότι ο Ζαγόρ μπορεί να θέλει να ασχοληθεί με το προεδριλίκη αλλά όχι σ’ αυτήν την φάση; Δεν μας εξήγησαν όμως οι καλοί συνάδελφοι πια Δευτέρα …Γιατί η Δευτέρα παρουσία και πόσο μάλιστα του ΠΑΟΚ θεωρώ ότι θα αργήσει πολύ!!!

0 σχόλια αφήστε και το δικό σας: