Βενζίνη vs Ποδήλατο σημειώσατε Χ

Είναι μερικές φορές που αντιλαμβάνεσαι ότι ο θυμόσοφος λαός μας έχει μια ρήση για να εξηγήσει κάθε φαινόμενο, που θα συμβεί στην καθημερινότητα του και νομίζω πως στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτό που ταιριάζει είναι το «ουδέν κακό, αμιγές καλού».

Τις επιπτώσεις από την ραγδαία άνοδο στην τιμή της βενζίνης θεωρώ ότι εδώ και καιρό έχουμε αρχίσει να τις νιώθουμε, λίγο πολύ όλοι μας σε μεγάλο βαθμό στην τσέπη μας. Φυσικά και αυτοί που διαθέτουν οχήματα άνω των 1400 κυβικών μπορεί να με αντιληφτούν περισσότερο, αλλά ακόμα και ένα παπάκι όταν πριν από 6 μήνες φούλαρε με 3 ευρώ και τώρα θέλει 5, όπως και να το δεις έχει μια διαφορά. Όλη αυτή λοιπόν η άνοδος της βενζίνης , σε μια εποχή μάλιστα που η διεθνής τιμή του πετρελαίου είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα ανά βαρέλι, νομίζω ότι αρχίζει σιγά σιγά να αλλάζει την καθημερινότητα μας ίσως και προς το καλύτερο.

Ανακαλύπτω κάθε μέρα όλο και περισσότερους που το σκέπτονται δυο φορές πρώτου γυρίσουν το κλειδί στην μίζα από το τζιπ των 2000 κυβικών που έχουν στην κατοχή τους, για να διανύσουν μια απόσταση 500 μέτρων ώστε να αγοράσουν από το περίπτερο της γειτονιάς τις εφημερίδες της ημέρας. Ναι, ίσως επιτέλους φτάσαμε στην περίοδο που ο σύγχρονος νεοέλληνας θα αρχίσει να περπατά έστω και για 500 μετρά.

Όμως το πιο θετικό στην όλη υπόθεση είναι αυτό που συνειδητοποίησα πριν λίγες μέρες. Βλέπετε ο καιρός έχει αρχίσει να κάνει καλοκαιρινά παιχνίδια , με αποτέλεσμα οι παραλιακές καφετέριες προσφέρονται σε καθημερινή βάση ως μια ευχάριστη διαφυγή. Εκεί λοιπόν μεταξύ καφέ και εφημερίδας διαπίστωσα ότι από μπροστά μου περνούσαν όλοι την ώρα ποδήλατα. Παλιά , καινούργια, mountain, city, κούρσες και κάθε λογής δίκυκλο. Πραγματικά κάποια στιγμή βαρέθηκα να μετρώ. Είμαι σίγουρος πως υπεύθυνη γι’ αυτό είναι η κυρία Αμόλυβδη. Είδε και απόειδε ο κοσμάκης και είπε το κλειδώνω το αμαξάκι και καβαλάω το ποδήλατο να νιώσω και πάλι παιδί. Το τι ποδήλατο πρέπει να έχει ξεθαφτεί το τελευταίο διάστημα από αποθήκες και αυλές, αλλά και το τι πωλήσεις πρέπει να έχουν κάνει τα ποδηλατικά δεν λέγεται.

Να σας πω την αλήθεια ίσως αυτή η κρίση και η άνοδος της βενζίνης, μας αφήσει και ένα θετικό αντίκτυπο. Μας κάνει να καταλάβουμε πως δεν είναι μόνο το αμάξι που εξυπηρετεί τις ανάγκες μας μέσα στην πολύβουη πόλη, αλλά υπάρχουν και άλλες εναλλακτικές. Ίσως με ένα ποδήλατο μπορούμε να κάνουμε πολλά περισσότερα τόσο για να βελτιώσουμε την εικόνα της πόλης, την καθημερινότητα μας, αλλά και την ιδία μας της υγεία. Εντάξει είπαμε Amsterdam δεν θα γίνουμε ποτέ , αλλά λέτε να αρχίσουν σιγά σιγά να βλέπουν με θετικό μάτι και τους χώρους στάθμευσης ποδηλάτων καθώς και τους ειδικούς ποδηλατοδρόμους οι κατά τόπους δήμαρχοι…;

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος7:14 μ.μ.

    Ούτε ένα σχόλιο εδώ και στο θέμα με τους φραπέδες-νεσπέσσο Ο χαμός... Κλασικοί καθυστερημένοι neoailinες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή