Το vafman radio είναι στο αέρα!!!

Θα αναρωτιέστε ίσως που έχω χαθεί το τελευταίο διάστημα και όχι άδικα. Είναι αλήθεια ,ότι πολύ καιρό έχω να ποστάρω. Η απάντηση όμως στο ερώτημα σας, βρίσκεται στο αριστερό μέρος της σελίδας, στην εικόνα on air. To vafman radio είναι στον αέρα λοιπόν ,αν και με παίδεψε πολύ ,τόσο αυτό όσο και η σελίδα του. Στην πραγματικότητα ούτε εγώ μπορώ να σας πω αλήθεια γιατί έφτιαξα έναν διαδικτυακό ραδιόφωνο. Είχα πέσει με τα μούτρα στο να μαζέψω τα πολλά μουσικά κομμάτια που έχω από εκλεκτική μουσική και να τα οργανώσω , όταν κατάλαβα ότι είναι μια πολύ καλή συλλογή ,blues ,jazz,soul και electic , μ’ αρέσει που είμαι μετριόφρων, και θα μπορούσε κάλλιστα να στηθεί για να λειτουργήσει σαν playlist σε ένα σταθμό. Τότε μου μπήκε η ιδέα να στήσω ένα δικό μου σταθμό. Μιας λοιπόν και τα κεφαλαία δεν υπάρχουν για κανονικό σταθμο, αλλά ούτε και ο χρόνος , αποφάσισα να βάλω μέσα στο blog μου ένα ράδιο όσο ποιο επαγγελματικό μπορούσα.

Η πιο απλή λύση ήταν να το φτιάξω με ένα winamp σε μια playlist και τον shoutcast server να τρέχει, μιλάμε για μια δουλειά του ενός τετάρτου. Δεν μου αρκούσε όμως κάτι τέτοιο ,βλέπετε ήθελα να έχω κάτι που να είναι διαφορετικό και να πλησιάζει τα επαγγελματικά στάνταρ. Έτσι επέλεξα ένα πολύ καλό πρόγραμμα όπως το SAM Broadcaster που κάνει όλη την βρώμικη δουλειά. Μετά δεν έμεινα εκεί. Σκέφτηκα και εσάς, έτσι έστησα μια σελίδα οπού μπορείτε να μπείτε να δείτε τι έχει παίξει πρόσφατα ο σταθμός αλλά και μέσω του request να διαλέξετε εσείς ποια θα είναι τα επόμενα κομμάτια έτσι απλά με εν κλικ. Νομίζω ότι αξίζει πραγματικά και είναι κάτι πολύ καλό που δεν το είχα δει κάπου αλλού, όταν όμως ανακάλυψα το τι μπορεί να μου προσφέρει το πρόγραμμα τρελάθηκα και ήθελα πάση θυσία να το δω να δουλεύει.

Μετά από πολύ κόπο και προσπάθεια να ανοίξω αυτήν την καταραμένη port 80 ,ας είναι καλά η Otenet που έχει κάνει block ports από μόνη της χωρίς να της το ζητήσουμε και έτσι μας ταλαιπωρεί αφάνταστα. Τελικά τα κατάφερα ο vafman radio έχει και την δική του σελίδα ώστε να διαμορφώνετε εσείς το πρόγραμμα του με ένα κλικ , αλλά σας δίνει την δυνατότητα και να γράψετε το μήνυμα σας. Το μονό που σας εύχομαι είναι καλή ακρόαση…

Υ.Γ. Μπορείτε να διαλέξετε οποίο κομμάτι θέλετε από την λίστα απλά συγχωρήστε με που είναι ακόμα λίγο μικρή θα αυξηθεί σύντομα.

Υ.Γ. 2 Χρωστώ και 3 καρτούλες ΜΟ ΜΑD την μια την κερδίζει αυτόματα ο φίλος μου ο maniac που με βοήθησε με τους κώδικες του site , τις άλλες δυο τα πρώτα δυο σχόλια σε αυτό το post.

Υ.Γ. 3 Σύντομα θα υπάρξουν και ζωντανές εκπομπές. Το σκέφτομαι δηλαδή μόλις στρώσει το θέμα να προγραμματίσω μια δυο φορές την εβδομάδα στάνταρ ζωντανή εκπομπή με επικοινωνία μαζί σας για τρελό κέφι και πολύ γέλιο (κάτι ξέρουν η Σοφία και ο Διονύσης ). Επίσης οποίος θέλει να κάνει εκπομπή μέσω του server ας μου στείλει ένα μήνυμα να έρθουμε σε επικοινωνία και το να το στήσετε είναι πανεύκολο με winamp και ένα μικρόφωνο τίποτα άλλο δεν χρειάζεστε...

0 σχόλια αφήστε και το δικό σας: