ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ

Σε μετατρέπει από σταχτοπούτα σε πριγκίπισσα.

Έχω γράψει πολλές φορές, ότι τα μικρά μικρά είναι που κάνουν τις μεγάλες διαφορές. Πριν δυο χρονιά είχα την ευκαιρία να βρεθώ στο γήπεδο της Brentford στο Λονδίνο και να παρακολουθήσω την αναμέτρηση κόντρα στην Chesterfield, ως διαπιστευμένος δημοσιογράφος. Από τότε είναι η αλήθεια πως έχω ανοίξει μια γέφυρα επικοινωνίας με τα παιδιά του γραφείου τύπου της Brentford και μου στέλνουν δελτία τύπου της ομάδας, ενημερώνοντας με για κάθε νέα πρωτοβουλία του συλλόγου.

Για όσους δεν γνωρίζουν η Brentford είναι μια ομάδα που παίζει στην League 1 , σαν να λέμε Γ’ Εθνική στην Ελλάδα, αλλά εάν κάτσει κάποιος να κάνει συγκρίσεις σε θέματα οργάνωσης και λειτουργιάς θα την ζήλευαν πολλές ομάδες της δικής μας Superleague. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες που συνάντησα κατά την επίσκεψη μου στο Λονδίνο, αλλά σε ένα mail που έλαβα πριν λίγες ημέρες.

Το τμήμα μάρκετινγκ του συλλόγου, δείχνοντας εξαιρετικά δείγματα εργασίας, έκανε και πάλι το θαύμα του. Σύμφωνα λοιπόν με το email που λαμβάνουν όλοι όσοι είναι γραμμένοι στο newsletter του συλλόγου τους προσφέρει για 50 λίρες τα παρακάτω.

Ενόψει του επερχόμενου αγώνα με την Hartpool στις 18 Σεπτεμβρίου μπορεί κάποιος να κάνει χρήση του «Special Hospitality». Λεπτομέρειες για το συγκεκριμένο προϊόν μπορεί κάνεις να βρει στο επίσημο site του συλλόγου (το οποίο πιστέψτε με , συναγωνίζεται κάλλιστα σελίδες μεγάλων ελληνικών ομάδων ). Το πακέτο λοιπόν έναντι 50 λιρών περιλαμβάνει :
α) Συνθέσεις των ομάδων,
β) Tour στο γήπεδο ,
γ)Εισιτήριο για τον αγώνα,
δ) Γεύμα τριών πιάτων στο εστιατόριο του συλλόγου ,
ε) αναψυκτικά στην διάρκεια του ημιχρόνου,
στ) το περιοδικό του συλλόγου με το match programme και τέλος την δυνατότητα να ψηφίσεις για τον MAN OF THE MATCH.

Αν σκεφτεί κάνεις ότι ένα καλό γεύμα με ορεκτικό , κυρίως πιάτο και επιδόρπιο στο Λονδίνο θα σας στοιχήσει στην καλύτερη των περιπτώσεων 30 Λίρες και το εισιτήριο του αγώνα έχει περίπου 15-20 Λίρες τότε η παραπάνω πρόταση φαντάζει value for money.

Το τμήμα μάρκετινγκ λοιπόν έκανε τα μαγικά του, κατάφερε να λανσάρει μια πρόταση που μπορεί να γεμίσει την Κυριακή του φιλάθλου της ομάδας και να τον κρατήσει όλη μέρα στο γήπεδο. Σκεφτείτε τώρα αντίστοιχα ένα μεσημέρι Κυριακής στα Παλούκια στην Σαλαμίνα για να δεις από κοντά παιχνίδι του Αίαντα , καθήμενος στα τσιμέντα και τρώγοντας βρώμικο από την καντίνα του κυρ. Τάκη. Συγκρίσεις που σε κάνουν να μελαγχολείς.

Είναι αυτά λοιπόν τα μικρά (απλά τις περισσότερες φορές) οργανωτικά τρικ που μπορούν να ρίξουν χρυσόσκονη πάνω από μια ομάδα και να την μεταμορφώσουν από σταχτοπούτα σε πριγκίπισσα.

0 σχόλια αφήστε και το δικό σας: