Η ξηροδερμία του Άντζα μου την δίνει...

Μωρή ρουφιάνα κοινωνία ποσό θες να με τρελάνεις για ακόμα μια φορά; Τελικά σε αυτόν τον κολότοπο θα παρθεί ποτέ μια σωστή απόφαση; Διάβασα πριν από λίγο πως ο αθλητικός δικαστής αθώωσε τον Παρασκευά Άντζα γιατί είχε λέει έντονη ξηροδερμία και τον είχε πιάσει μια φαγούρα… Ρε δεν είσαστε σοβαροί ! Δεν καταλαβαίνετε πως ξεφτιλίζεστε από μόνοι σας με τέτοιου είδους αποφάσεις; Έχετε καταστρέψει το ποδόσφαιρο με τέτοιου είδους αποφάσεις στο παρελθόν και θέλετε να ασελγήσετε ακόμα μια φορά επάνω του ,δηλώνοντας μας ότι αυτό που βλέπουμε να κάνει ο Άντζας στο παρακάτω βίντεο είναι να ξύνεται;

Δηλαδή ποσό θέλετε να μας τρελάνετε ακόμα; Αυτό που είδαν εκατομμύρια έλληνες από την τηλεόραση τους εσείς δεν το είδατε; Απορώ όταν ο δικηγόρος υποστήριξε αυτήν την δικαιολογία δεν τον έπιασαν τα γέλια; Αλλά ποιο πολύ τα ‘χω και με τον Άντζα. Όπου ναι ρε μάγκα το δέχομαι ότι όλο το γήπεδο σε έβριζε με τον πλέον αισχρό τρόπο και εσένα και την γυναίκα σου ,αλλά αν ήσουν μάγκας και είχες βαρίδια τότε θα γυρνούσες και θα έκανες ,σε όλο τον κόσμο αυτό που έκανες με παρατεταμένα και τα δυο χεριά και θα παρουσιαζόσουν μετά στον αθλητικό δικαστή και θα έλεγες: « ναι κύριε το έκανα για πληγώθηκε ο εγωισμός μου και έθιξαν την οικογένεια μου». Τότε εγώ θα σου έβγαζα πρώτος το καπέλο. Όμως αυτό το κρυφό αδερφίστικο ,σας την λέω αλλά να μην το καταλάβουν και πολλοί , εμένα μου την δίνει και το θεωρώ άνανδρο όπως εξίσου άνανδρο θεωρώ και το να προσπαθείς μετά να το κουκουλώσεις. Τι να περιμένει κανείς ωστόσο από κάποιον που τον φωνάζουν "Βούλη" ΕΛΕΟΣ άκου Βούλη ! Αλλά τέτοια ζώα που είναι και αυτοί και σε πιστεύουν καλά κανείς ρε Βούλη…

Υ.Γ. Αν σκάσω μύτη με γκαζάκι την Κυριακή σε εκλογικό κέντρο,… λέτε μετά ο εισαγγελέας να με πιστέψει πως το ήθελα για να φτιάξω ένα ελληνικό καφεδάκι όσο θα περιμένω στην ουρά για να ψηφίσω…;

0 σχόλια αφήστε και το δικό σας: