H αθλιότητα με τα εισιτήρια του τελικού δεν έχει τελειωμό…

Η ατάκα ψάχνω για εισιτήριο στον τελικό του Τσάμπιονς Λίγκ δίνει και παίρνει τις τελευταίες ώρες. Δεν μου χρειάστηκε παραπάνω από 10 λεπτά για να κάνω ένα μικρό ρεπορτάζ στο διαδίκτυο και να τσεκάρω αν μπορώ να βρω άμεσα ένα εισιτήριο για τον τελικό του Τσάμπιονς Λίγκ. Έτσι λοιπόν αποφάσισα να βρω έναν άμεσο και εύκολο τρόπο να συνομιλήσω με τους υποψηφίους μαυραγορίτες. Η πλέον απλή επιλογή η πλατφόρμα του Mirc. Πραγματικά λοιπόν σας λέω ότι δεν περίμενα πως θα είναι τόσο εύκολο. Μέσα σε 5 λεπτά είχα βγάλει αυτό που ήθελα. Παρά πολλοί έψαχναν για εισιτήρια, την στιγμή που βρέθηκα εγώ συνδεδεμένος ,δυο μόλις υποστήριζαν ότι είχαν εισιτήρια στην κατοχή τους και ήταν πρόθυμοι να τα πουλήσουν, ή μάλλον καλύτερα να τα μοσχοπουλήσουν.
Με τον πρώτο δεν στάθηκα τυχερός μάλλον πιάστηκα αδιάβαστος για να πω την αλήθεια. Μου δήλωσε ότι έχει στην διάθεση του δυο εισιτήρια και στην ερώτηση μου για το ποσό τα δίνει , μου απάντησε με ερώτηση. Δηλαδή εσύ ποσά τα δίνεις; Προσπάθησα να ντριμπλάρω και τον ρώτησα σε πια θύρα είναι και αν θυμάμαι καλά χωροταξικά το ΟΑΚΑ, η θύρα που μου είπε ήταν κοντά στο πέταλο οπότε θεώρησα τα 500€ το κομμάτι μια καλή τιμή. Αμ δε, μονό που δεν με έδειρε ο καλός «κύριος» μαυραγορίτης. Μάλιστα μετά το πρώτο κρύο ντους ακολούθησε και δεύτερο καθώς ο μάγκας ήθελε 5000€ για τα δυο εισιτήρια! Προσπάθησα με διαφορά τεχνάσματα να ρίξω την τιμή αλλά τίποτα δεν έπιασε και έτσι από εκεί μείναμε χωρίς εισιτήριο.

Με τον δεύτερο τώρα πήγα να το παίξω ποιο υπεράνω γιατί μου μυρίστηκε ψαρομένος. Τον ρώτησα ποσά έχει και υποστήριξε ότι έχει ένα, εδώ το έφερα πλαγίως μην αγχωθεί κιόλας να μου απαντήσει για το ποσά θέλει. Εκεί άρχισε να λανσάρει το προϊόν του σε ποια θύρα είναι ποσό καλή θέση έχει καθώς και την ονομαστική του τιμή. Όταν τον ρώτησα λοιπόν ποσά ζητάει μου είπε όσα περισσότερα βρει. Του έκανα σαφές ότι μέχρι 1000 μπορώ να δώσω και με ενημέρωσε ότι είναι η καλύτερη προσφορά που έχει ,ακόμα βέβαια με περιμένει…
Μπορείτε λοιπόν να βρείτε τα πάντα αν ψάξετε λίγο καλά, αλλά να προειδοποιήσω τους υποψηφίους αγοραστές και μαυραγορίτες ότι μπορεί να πέσετε και στα χεριά της ασφάλειας
Ακολουθούν captures από τις συνομιλίες για τους απίστους….
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

0 σχόλια αφήστε και το δικό σας: