Στοίχημα , δελτία ...παραλία!

Η αλήθεια είναι ότι εδώ και καιρό έχω μια μικρή αποχή από το blog ειδικά στο θέμα του στοιχήματος. Η απάντηση στο πρόβλημα μου είναι ότι δυστυχώς βρίσκομαι πολύ λίγες ώρες πλέον στο δίκτυο με αποτέλεσμα ακόμα και τα δικά μου πονταρίσματα που τελευταία είναι αρκετά καλά να είναι της τελευταίας στιγμής κυρίως βάση των υποδείξεων του φίλου μου του Κώστα από το Βetbank. Σήμερα μετά τις επιτυχίες στην Ευρώπη μεσοβδόμαδα λέω να κινηθώ χαλαρά σε κανά δυο τρία παιχνιδάκια το πολύ , τα οποία σκέφτομαι μάλιστα να τα βάλω και σε μονά πονταρίσματα.
Θα ξεκινήσω με ένα Γερμανικό ματσάκι που μου κάνε από νωρίς κλικ. Αυτό της Αάχεν με την Χέρτα Βερολίνου. Οι μεν γηπεδούχοι καίγονται όσο ποτέ άλλοτε για την νίκη για να γλιτώσουν τον υποβιβασμό , οι δε φιλοξενούμενοι έχουν να λύσουν τα δικά τους προβλήματα και πέρα από αυτό έχαναν πάντα αρκετή από την δύναμη τους όταν έφευγαν μακριά από το Βερολίνο. Πάμε λοιπόν σε ένα ωραίο ασσάκι που πληρώνει στο εξωτερικό γύρο στο 2,5. Τα αλλά δυο ματς θα τα ψάξω στην Αγγλία καθώς πρώτον η Λίντς παίζει ένα ματς κόντρα στην Ιπσουιτς που είναι όλη η χρονιά για αυτήν και αν δεν το πάρει στο καλό να πάει στην παρακάτω κατηγορία. Ενώ από την άλλη η αγαπημένη μου Γέοβιλ που θέλει την νίκη για να ελπίζει στα πλέϊ οφ κόντρα στην αδιάφορη Ντονκάστερ. Και τα δυο ματσάκια πληρώνουν από 1,7-1,8 στο εξωτερικό και δεν είναι καθόλου άσχημα. Αυτά για σήμερα άντε να προλάβω να πάω και για καμιά βουτιά στην παραλία πριν τη δουλειά!

ΓΕΟΒΙΛ - ΝΤΟΝΚΑΣΤΕΡ 1

ΛΙΝΤΣ - ΙΠΣΟΥΙΤΣ 1

ΑΑΧΕΝ - ΧΕΡΤΑ 1

0 σχόλια αφήστε και το δικό σας: