Ακυρώστε τώρα την αυριανή παρέλαση

Το είχα γράψει και στα προγνωστικά μου από εδώ ότι το να κερδίσουμε τους Τούρκους μου φαινόταν πολύ δύσκολο και για αυτό δεν θα έβαζα τα λεφτά μου πάνω τους. Επιβεβαιώθηκα; Δεν αισθάνομαι έτσι! Αισθάνομαι μια αηδία για το χειρότερο βράδυ Σαββάτου που πέρασα ποτέ. Και έχω να κάνω μερικά ερωτήματα; Γιατί οι μπύρες θα πρέπει πάντα να τελειώνουν πριν καν αρχίσει το ματς ; Το είπα γιατί θα έσκαγα. Γιατί ενώ το Mega κάνει σύνδεση την ώρα του εθνικού ύμνου της Τουρκίας ο ηχολήπτης μετά από μερικά δευτερόλεπτα κόβει τον φυσικό ήχο του γηπέδου; Μας περνάει για ηλιθίους ή για αμερικανάκια;
Λες και δεν ξέραμε τι θα γινόταν; Ή μήπως ήταν φίλος του κ. Γεωργιάδη του ΛΑΟΣ που έβγαινε «φουστανελάς» στα παράθυρα και έλεγε ότι οι Έλληνες είναι ανώτερος λαός και δεν θα συμβούν τέτοια πράγματα; Έχει μήπως κανείς το τηλέφωνο του γιατί θέλω να τον βγάλω αύριο στην εκπομπή μου; Τον έλεγχο τελικά στο γήπεδο πως στο καλό τον κάνουν; Εδώ δεν περάσανε μονό φωτοβολίδες στο κόρνερ μέχρι και δόρατα έπεφταν σαν αυτά που είχε ο Λεωνίδας με τους 300 , κάθε φορά που εμφανιζόταν Τούρκος. Είπαμε ρε παιδιά μην μπερδεύεται τις γιορτές 25η Μαρτίου είναι αύριο! Άντε ωραία βάλαμε το γκολ μετά που ήμασταν; Εγώ γιατί ένοιωθα ότι 11 ποδοσφαιριστές και μερικοί από τους 13.000 θεατές περίμεναν απλά το τελικό σφύριγμα; Συγνώμη αντιλήφθηκε κανείς ότι απέμεναν καμιά 85αρια λεπτά ακόμα; Ο Ρεχάγκελ αλήθεια στο δεύτερο ημίχρονο που ήταν βγήκε από τα αποδυτήρια ή τον είχε πάρει ο ύπνος; Γιατί αν βγήκε μάλλον θα παρακουλοθούσε τα επεισόδια που γινόταν πίσω από την εστία του Νικοπολίδη και δεν είχε αντιληφθεί ότι οι Τούρκοι για κανά δεκάλεπτο είχαν μπει , όχι απλά στην Πόλη, αλλά μας είχαν αλώσει κανονικά! Και άντε καλά το φάγαμε το δεύτερο γκολ μετά τι έκανε προσπαθούσε να καταλάβει αν θα συνεχίσει ο Σεϊταρίδης ή όχι; Ο ένας έλεγε βγάλτον έξω δεν μπορεί ο Γιούρκας έλεγε εγώ θα παίξω και το όλο σκηνικό έμοιαζε με παιδική χαρά νηπιαγωγείου που τα παιδάκια θέλουν να παίξουν κι άλλο αλλά η δασκάλα τα μαλώνει γιατί τελείωσε το διάλλειμα. Και στο βάθος κήπος μια μερίδα φιλάθλων να πλακώνετε με ακροδεξιά στοιχεία για την ανάρτηση ενός πανό και όλοι οι άλλοι να φωνάζουν για το «πόσο ……… ήσαστε;»! Αυτή είναι ατμόσφαιρα αδερφάκι μου. Καταφέραμε λοιπόν να δώσουμε πάτημα στην UEFA να μας «διαλύσει» με τέτοιου είδους συμπεριφορά φιλάθλων. Γιατί από επίπεδο μη το συζητήσω! Καλά είναι δυνατόν να τα βάζει όλο το γήπεδο με τον Σεϊταρίδη και να τον βρίζει εν χορό επειδή έκανε μια γκέλα; Ήμαρτον δηλαδή! Θέλετε να μου πείτε ότι ο μέσος φίλαθλος έχει ματώσει ποιο πολύ για την Εθνική με από τον κάθε Γιούρκα; Αλήθεια ποιος θα είχε στα χέρια του τον πρώτο σκόρερ της Μπουντεσλίγκα και θα επέλεγε να ξεκινήσει έναν άνθρωπο που δυο εβδομάδες είναι τραυματίας; Αααα να ρωτήσω και κάτι άλλο μήπως ο Νικοπολίδης μήπως θα πρέπει σιγά σιγά να σκέφτεται να περιοριστεί στις διαφημίσεις γιατί καλά είναι να τρως όρθιος τα πατατάκια αλλά τέτοια γκολ δεν τρώγονται ρε αδερφάκι μου με τίποτα ! Κάνω λοιπόν πρόταση εις ένδειξη διαμαρτυρίας να ακυρωθεί η αυριανή παρέλαση και περιμένω την συμμετοχή σας από εδώ να μαζέψουμε υπογραφές και να τους στείλουμε όλους στην Λέρο!!! Άντε γεια…

0 σχόλια αφήστε και το δικό σας: